AQUEST ESTIU
El Museu de la Conca Dellà, a Isona, proposa una gran varietat d’activitats per a que, petits i grans gaudeixin i descobreixin on i com van viure els darrers dinosaures d’Europa.
Així, aquest estiu al Museu de la Conca Dellà no hi faltaran de forma regular les visites guiades al jaciment de petjades de dinosaure de Basturs, al jaciment d’ous de Suterranya i al jaciment de petjades d’Orcau amb els guies especialitzats d’EUREKA SGN:
Visites guiades al jaciment de petjades de Basturs:
Juliol: 9, 12, 22 i 30 a les 10h
Agost: 2, 12, 20 i 23 a les 10h
Setembre: el dia 2 a les 10h
Visites guiades al Jaciment d’ous de dinosaure de Suterranya.
Juliol: 8, 16, 19 i 29 a les 10h
Agost: 6, 9, 19, 27 i 30 a les 10h
Visites guiades al Jaciment de petjades de dinosaure d’Orcau.
Juliol: 5, 15, 23 i 26 a les 10h
Agost: 5, 13, 16, i 26 a les 10h
Setembre: 3 a les 10h
Durada aproximada de dues hores.
Lloc de trobada al Museu de la Conca Dellà a Isona.
Preus: adults 9,50€, nens entre 8 i 14 anys 7,50€.
S’ha de fer reserva al Museu de la Conca Dellà.
Recordeu anar ben calçats, portar aigua, gorres, crema solar... (s’ha de caminar uns 10’ d’anada i 10’ de tornada)
La visita té inclosa l’entrada al Museu de la Conca Dellà a Isona.
2025
Comptant els dies per gaudir de les festes nadalenques? Enguany, viu els dies més màgics de l'any a l'Hotel Terradets. Ja ho tenim tot preparat!
Veure més
2025 - 2026
Coneix el projecte de l'Hotel Terradets on convertirem la microreserva en un refugi d'aigua i vida essencial per al futur.
Veure més