(fins el 15 de maig i a partir del 15 d’octubre)
Aprofita els últims dies abans de que quedi l'accés restringit, per a descobrir una de les coves de Catalunya amb la població més gran de ratpenats (muricecs en pallarès).
Una cova per iniciar-se en el món de l'espeleologia; de fàcil accés, amb una gran galeria i petits túnels, ideal per a visites familiars!
Només visitable amb guia a través de Zenith Aventura (15€/pp mínim 4 pax)
Zenith Aventura t’ofereix una altra manera de visitar-la, amb l’activitat COVA-CAIAC, una aproximació amb caiac fins a l’entrada de la Cova dels Muricecs amb petita iniciació al món de l’espeleologia.
Aprendreu com era de diferent el Montsec quan i com es va originar aquesta curiosa cova, les diferents formacions geològiques que hi trobem a l’interior; estalactites, estalagmites, registres fòssils i també les antigues civilitzacions que la van habitar.
Un activitat on petits i grans gaudiran d’un matí diferent, esportiu, lúdic i molt interessant! (35€/pp mínim 4 pax)
2025
Comptant els dies per gaudir de les festes nadalenques? Enguany, viu els dies més màgics de l'any a l'Hotel Terradets. Ja ho tenim tot preparat!
Veure més
DEL 13/09 AL 26/10
Amb l’arribada de la tardor es dona l’inici d’un dels espectacles més impressionants que ens ofereix la vida salvatge al Pallars Jussà: La Brama!
Veure més
ESTIU 2025
Les millors maneres de gaudir de l’estiu a Hotel Terradets!
Relax, piscina, llac, postes de sol màgiques, concerts a la fresca, activitats aquàtiques, astronomia,...
Veure més